Innsending av stoff til Finskstøver`n

Sola har nå endelig snudd, det nærmer seg høst og med den alt vi har sett fram til lenge.
Noe som også hører høsten til er et nytt nummer av «Finskstøver`n», FFN`s medlemsblad. Redaktørene oppfordrer igjen alle medlemmer om å sende inn sine bidrag.
Det kan være jakthistorier, portretter av interessante personer eller hunder, historier fra jakt, jaktprøver osv. Vår lille satsing på ungdommen i forrige nummer fikk flere gode tilbakemeldinger, nå er det viktig at alle som har gode bilder og historier med ungdom involvert følger opp dette og sender inn til oss!
Alle andre bilder som kan benyttes i bladet tas også i mot med takk.
Engasjerte leserinnlegg vil alltid bidra til å gjøre et medlemsblad mer interessant.
Har du en hund som du ønsker å ha med i Hundegalleriet er det bare å sende inn bilde og litt info om hunden. Valpeannonser er gratis for alle medlemmer i FFN.
Medlemsbladets kvalitet vil alltid være avhengig av medlemmenes innsendte bidrag!

Vi i redaksjonen hadde vært veldig takknemlig for noen flere tilbakemeldinger om hva dere medlemmer ønsker mer eller mindre av i bladet. Vi er mottakelige for både ros og ris! Det er betydelig enklere å lage et godt medlemsblad hvis vi vet litt mer om hva medlemmene ønsker å lese om.

Alle bidrag sendes til ste-ruud@online.no eller k-da-kje@live.no  innen 15.august 2020.

Som tidligere vil inntil 5 innsendte bidrag honoreres med gratis medlemskap påfølgende år.

Følgende 3 personer fikk gratis medlemskap i 2020 for sine bidrag til Finskstøver`n i 2019:

• Trine Opsand
  • Svein Tore Tveite
  • Geir Bakkestuen

Tusen takk til dere, og gratulerer!

Knut Kjeverud
Stener Ruud