Finskstøver`n nr.1 for 2020 er på vei

Medlemsbladet i FFN er nå på vei til trykken, trykkeriet regner med at alle skal ha bladet i postkassa til Påske. Siden de fleste av oss kommer til å feire Påske hjemme i år håper vi virkelig at det stemmer.

I fjor sank mengden av innsendt stoff til bladet, noe vi syns var synd og som vi opplyste om på hjemmesiden og i forrige medlemsblad. Det er derfor gledelig å se at det igjen er en oppgang i innsendt stoff. Et par reportasjer rakk ikke deadline pga. den helt spesielle situasjonen vi er i, men de regner vi med å få med i neste nummer.

I dette nummeret har vi forsøkt å vie litt mer oppmerksomhet til ungdom og rekruttering, håper det kan bli et fast innslag i flere nummer framover. Ellers håper vi bladet inneholder interessant stoff for både hara- og revejegere. Som vel alle har fått med seg er årets FFN-treff og Årsmøte avlyst, husk likevel på å melde på din hund til diverse kåringer som Årets Hund under og over 36 måneder, avl- og oppdretterdiplomer og de ulike vandrepremiene innen 14.april. God Påske!

Knut Kjeverud og Stener Ruud