ÅRSMØTE OG FINSKSTØVERTREFF 2024

FFN ønsker alle hjertelig velkommen til årsmøte, Finskstøvertreff og utstilling den 10. – 12. mai 2024.

Årsmøte, medlemsmøte, treff og utstilling avholdes i år, som tidligere nevnt, på Hamresanden Camping i Kristiansand.

FFN har gjort avtale med Hamresanden Camping om overnatting i hytter og plass for campingbiler og vogner.

Overnatting.

Siden dette tidspunktet faller sammen med Kristi Himmelfartsdag, vil det nok være en fordel å bestille tidlig.

Vi har fått en spesialavtale med Campingen vedr. leie av hytter.

Bestilling av hytter og campingplass foretas direkte på campingens hjemmeside med

Linken:  https://booking.campingplassen.no/no/accommodation/list.

På denne linken får dere opp bilde og beskrivelse av de enkelte hytter med innhold og priser.

Vi har likeledes fått en rabattert pris som tilsier:

I tillegg til døgnprisen kommer obligatoriske tjenester som sengetøy (kr 99,- pr. pers), 1/2 sluttrengjøring (kr 475,- pr. enhet), og hundegebyr på hytte (kr 185,- pr. hund). Som gruppe gir vi dere rabatt ved å inkludere sengetøy og 1/2 sluttrengjøring i døgnprisen, og det er kun nødvendig å betale hundegebyret en gang. Dvs. at selv om man har med seg flere hunder, trenger man kun å betale kr 185,-. Håndklær må medbringes selv, eller kan også leies hos oss for kr 55,- pr. person.

Med 1/2 sluttrengjøring tar dere selv oppvasken, kaster søpla, og tar av sengetøyet og legger på gulvet. Resten gjør vi! Dere kan også bestille full rengjøring for kr 500,- ekstra pr. enhet. Da tar vi oss av alt, og dere trenger ikke å tenke på noe innen avreise.

Vi har fått en rabattkode: FINSKSTØVERFORENINGEN

Koden skrives inn under kalenderen til venstre, i feltet »JEG HAR EN KODE» på hjemmesiden vår her: https://booking.campingplassen.no/no/accommodation/list

Da får dere opp de rabatterte prisene, og campingen ser hvem som reiser sammen slik at de har mulighet til å samle oss så mye som mulig.

Det er også lagt inn campingplass under bookingen. Prisen er kr 395,- pr. natt for en strømplass. Selve strømmen betales etter eget forbruk direkte til strømstolpen, via mobiltelefonen.

Campingen har en restaurant som heter Monehaven TO, og ligger ca. 50 meter forbi resepsjonen. Her serverer vi litt forskjellige retter, bl.a. burgere, pizza, lapskaus, bacalao osv. Det er 42 sitteplasser innendørs, og om været er fint har vi 48 sitteplasser utendørs på terrassen også. Se her for mer informasjon om restauranten: https://campingplassen.no/monehavento/

Menyen finnes på: https://order.gastroplanner.no/s/hamresandenmatvinstue

Pr. i dag er åpningstidene:

Mandag – onsdag: 15.00 – 21.00

Torsdag: 15.00 – 22.00

Fredag – lørdag: 15.00 – 22.30

Søndag: 14.00 – 21.00

Man kan både spise inne og bestille take away

Har dere problemer med å få bestilt, er det bare å kontakte Trond Ivar Moen på telefon 90529234.

Så da kjære medlem er det bare å bestille overnatting før hyttene blir bortleid.

Vi kommer med mer informasjon fremover som oppgir mer konkrete tidspunkter for lørdagen med årsmøte og treff.

MVH

Styret i FFN