Påminnelse om årets årsmøte, treff og utstilling

FFN ønsker alle hjertelig velkommen til årsmøte, Finskstøvertreff og utstilling den 24. og 25. juni 2023.

Årsmøte, medlemsmøte, treff og utstilling avholdes i år på Røde Kors Senteret – Merket og Bjørkestølen Camping.

OBS: Påmelding til diverse vandrepremier, diplomer, Årets Hund osv. som skal deles ut på årsmøtet må sendes styret innen 1. mai 2023. Send gjerne på mail til styre@finskstoverforeningen.no

Se statutter og søknadsskjema under menypunktet Heder og ære.

Har du spørsmål om dette er det bare å ta kontakt med en i styret.

Utstilling
Styret i FFN håper så mange som mulig av våre medlemmer også melder på årets utstilling arrangert av Vestoppland Harehundklubb. Til å dømme vår rase har vi fått Siv Bengtssen fra Sverige. En velkjent dommer vi håper vil trekke hundeeiere til å melde på. Det er denne utstilling som FFN vil stille spesielt opp i med bl.a. trekning av en Tracker mellom alle påmeldte finskstøvere. Det vil likeledes bli utdelt deltakerminne til alle som stiller i Finskstøver rasen.

Buskerud Harehundklubb skal arrangere utstilling på samme sted på lørdagen og her er det anledning til også å melde på denne. Dette på lik linje med Valhall prøva et samarbeid mellom Vestoppland og Buskerud HHK.

Buskerud Harehundklubb sin utstilling 24.6.2023

Dommer finsk støver: Per Harald Sivesind

Manuell påmeldingsfrist: 11.6.2023. Info:  rune.briskodden@spenncon.no

Vestoppland Harehundklubb sin utstilling med valpeshow 25.6.2023

Dommer finskstøver: Siv Bengtson (Sverige)

Manuell påmeldingsfrist: 11.06.2023. Info: andreoversveen@gmail.com

Det blir altså trukket en Tracker blant de finnene som stiller ut denne dagen.

Så da håper vi i styret at så mange som mulig kommer på årets årsmøte, treff og utstilling.

Styret i FFN

BIR og BIM på utstillingen 2022 med dommer Ulf Wall.