Husk: Finskstøverpokalen lørdag 8. oktober 2022

Fristen for påmelding til årets Finskstøverpokal-prøve nærmer seg dato. Siste frist er fredag 16. september. Så nå er det bare å melde seg på. Vi har anskaffet oss et stort premiebord, blant annet er en Tracker hundepeil lagt inn i premiepotten.

Ta gjerne kontakt med andre finskstøvereiere og oppfordre de til å melde seg på. Dette kan også være en fin gjennomkjøring til årets Vallhallprøve som arrangeres helgen etter.

Påmelding til prøven på mail til Trond Ivar Moen innen fredag 16. september.
E-post: troivar@online.no Eventuelle spørsmål mob: 90529234.

Oppgi reg.nr og navn på hunden og mobilnr, e-postadresse, navn og adresse på eier.

Deltakere vil bli kontaktet på mail.

Likeledes oppfordrer vi alle som blir trukket ut til å stille på Jegermiddagen fredag kveld til defilering av uttatte hunder og trekking av dommer samt en hyggelig jaktprat og god mat.

Overnatting fra fredag til søndag kan bestilles på:
Maurvangen på telefon 61238922 eller 90135434

Hytte med 2 stk soverom 1200,-. Når det gjelder hytter så finnes det i flere størrelser,
dette er pris på hytte beregnet på 4 personer.
Frokost med niste og termos: kr 180,-.
Jegermiddag: kr 200,-.
Varmmat lørdag ettermiddag: kr. 200,-.

Finskstøverforeningen Norge
Trond Ivar Moen