Årsmøtet 23. mai 2021

Året 2020/2021 har vært litt annerledes år med hensyn til å kunne møtes både til sosial samling og årsmøte. Av den grunn har vi gjennom en prosess, som beskrevet både i siste nr av Finskstøver’n, Hjemmesiden og FB, fått gjennomført et formelt årsmøte: Dette måtte gjennomføres bla. i henhold til våre vedtekter og likeledes for å få vår andel av den årlige MVA refusjon.

Vi håper inderlig at vi igjen kan samles i 2022.

FFNs nye styre ser nå slik ut:
Leder: Knut Kjeverud
Nestleder: Egil Hanseseter
Sekretær: Trond Ivar Moen
Styremedlem: Tom Espen Trangsrud
Styremedlem: Dag Rune Løvberg
1.vara: Per Grahn
2.vara: Mats-Erik Pettersen
Styret konstituerer selv ny kasserer i foreningen.

Årets hund under 36 mnd ble TL Hugo til Helge Bjørgan med 30 poeng.
Årets hund over 36 mnd ble Solstrimmams Finn-Pirkko til Knut Hauerberg med 40 poeng.

Alt som er blitt tildelt av diplomer i form av championater, avl, oppdrett og pokaler blir presentert på Hjemmesiden, Finskstøver’n og FFN sin Facebook etter hvert.
Og som tidligere vil alle som har blitt presentert som Månedens hund i 2020 få sine fortjente diplomer.
Alt dette vil bli sendt ut i nærmeste fremtid.

Gratulerer til alle!

Referat fra årsmøte kan du finne her.

Styret i FFN