Innsending av stoff til Finskstøver`n

Redaktørene oppfordrer alle medlemmer om å sende inn bidrag til vårt medlemsblad «Finskstøver`n».
Det kan være jakthistorier, portretter av interessante personer eller hunder, historier fra jakt, jaktprøver osv. Bilder som kan benyttes i bladet tas også i mot med takk. Engasjerte leserinnlegg vil alltid bidra til å gjøre et medlemsblad mer interessant. Har du en hund som du ønsker å ha med i Hundegalleriet er det bare å sende inn bilde og litt info om hunden. Valpeannonser er gratis for alle medlemmer i FFN. Medlemsbladets kvalitet vil alltid være avhengig av medlemmenes innsendte bidrag!

Alle bidrag sendes til ste-ruud@online.no eller k-da-kje@live.no  innen 15.mars 2020.

Som tidligere vil inntil 5 innsendte bidrag honoreres med gratis medlemskap påfølgende år.

I 2019 var det en nedgang i antall innsendte bidrag fra medlemmene i FFN, det syns vi i redaksjonen er synd. Dette er derfor en oppfordring til alle medlemmer om å snu trenden i 2020 og bidra til at medlemsbladet vårt får et variert og interessant innhold.

Følgende 3 personer får gratis medlemskap i 2020 for sine bidrag til Finskstøver`n i 2019:

• Trine Opsand
  • Svein Tore Tveite
  • Geir Bakkestuen

Tusen takk til dere, og gratulerer!

Knut Kjeverud
Stener Ruud