Til alle medlemmer i FFN som ikke er medlem av en harehundklubb

Alle ringene er kommet i den situasjon at NKK ikke lenger vil kreve inn kontingenten på medlemmer som kun er medlem i en ring. Dette skjedde allerede ved siste årsskifte og vi sitter da igjen med ca 38 medlemmer som kun er medlem i FFN.

Her har alle ringene jobbet sammen for å få både NKK og NHKF til å forstå at en ikke kan eller vil kaste ut disse medlemmer på denne måten. Mange av disse medlemmer vil være medlem i FFN grunnet at de blant annet ikke lenger har en finskstøver, men ønsker å holde kontakt med miljøet. Eller det kan være andre grunner.

Vi antar at dere dette gjelder også vil fortsette å være medlem i FFN og støtte oss med en årlig kontingent. For dette vil dere få 2 nr av Finskstøver`n og bli innkalt til vårt årlige årsmøte og treff, samt være med på andre arrangementer som arrangeres av FFN.

I disse dager sendes det ut mail fra FFN til alle disse, som ikke har fått krav tidligere.

Så av den grunn håper vi du fortsatt vil være medlem hos oss og vil betale kr 350,- for årets medlemskap, enten gjennom VIPPS eller betale inn til vår bankkonto.

Vår VIPPS nr er: 919410
Vår bankkonto er: 0530.58.28116

Har du behov for å få avklart noe rundt dette er det bare å ringe vår sekretær, Trond Ivar Moen på telefon 90529234.

Da vil styre i FFN på forhånd takke for at dere støtter oss. Så skal vi gjøre alt for å holde kontakt med dere også i fremtiden

Finskstøverforeningen