Vi trenger mer stoff til medlemsbladet!

Det nærmer seg et nytt nummer av FFN`s medlemsblad «Finskstøver`n» og redaktørene er som vanlig på jakt etter stoff fra medlemmene. Det blir naturlig nok mindre stoff fra de store mesterskapene denne gangen, da har vi vanlige jegere en alle tiders mulighet til å krydre bladet med gode jakthistorier fra ordentlig jakt! Coronaen har jo ikke hindret oss i å dra i skogen på jakt, så alle som har litt skrivelyst og noen bilder oppfordres til å sende inn stoff. Erfaringsmessig er det vanlige jakthistorier våre lesere setter størst pris på.
Vi ønsker oss også nye artikler om ungdom på jakt, bilder til Hundegalleriet (eller kanskje til forsiden?), portretter av hunder eller mennesker, opplevelser på jaktprøver, leserinnlegg, valpeannonser osv. Det aller meste er av interesse.
Deadline for innsending av stoff er 1.mars 2021.
Alt stoff sendes til k-da-kje@live.no eller ste-ruud@online.no

Mvh
Knut Kjeverud og Stener Ruud