ÅRSMØTE OG FINSKSTØVERTREFF – program

FFN ønsker alle hjertelig velkommen til årsmøte, Finskstøvertreff og utstilling den 10. – 12. mai 2024 på Hamresanden Camping i Kristiansand.

Våren har nå virkelig tatt tak, og FFN-treffet nærmer seg med stormskritt. Her har vi lagt ut årsmøtedokumenter det er verdt å lese. Saksliste, årsberetningen for FFN for 2023, revidert regnskap for 2023, aktivitetsplan for 2024, forslag til budsjett for 2024, innkomne saker og valgkomiteens innstilling er behandlet av styret. Disse dokumentene kan leses her: Årsmøtedokumenter

Vi ser frem til treffet på Hamresanden Camping i Kristiansand. For de som kommer nedover fredag kveld kan det bli en uformell sammenkomst mellom hyttene. Lørdag har Sørlandet HHK sin utstilling. Og Aust-Agder HHK sin utstilling på søndag. Det er søndagens utstilling som FFN har knyttet seg til. Men vi anbefaler alle å melde på begge dager. Her er det mulighet til å få dømt finnen sin begge dager.

Gjennomføring av årsmøte og treff vil bli på samme sted, med gangavstand mellom de enkelte aktiviteter.

Program for helgen

Fredag kveld:
Uformell sammenkomst for de som kommer da.

Lørdag:
Kl 09:00
Utstilling i regi av Sørlandets HHK

Kl 13:00
Årsmøte

Kl 16:00
Treff med følgende innhold:
-Info om status rundt den gjennomførte helseundersøkelse for
finskstøverrasen.
-FFN sine aktiviteter hvor styre ønsker innspill fra medlemmene på om vi er
på rett vei eller ønske om endringer fremover.

Kl 18:00
Felles sammenkomst i telt og grill oppsatt av SHHK og AAHK. FFN vil stille med salat, men den enkelte må selv ta med det de ønsker å grille samt drikke. Her vil vi også fortsette vårt lotterisalg som allerede er lansert på vår hjemmeside og FB.

Søndag:
Kl 09:00
Utstilling i regi av AAHK. Her vil FFN premiere Beste hund i Finskstøverklassen. Likeledes vil det bli foretatt loddtrekning på vårt lotteri.

Andre opplysninger:
For de som enda ikke har fått bestilt overnatting kan dere klikke her. Rabattkode: FINSKSTØVERFORENINGEN.

Campingen har også en restaurant som heter Monehaven TO, og ligger ca. 50 meter forbi resepsjonen. Her serverer de litt forskjellige retter, bl.a. burgere, pizza, lapskaus, bacalao osv. Det er 42 sitteplasser innendørs, og om været er fint er det 48 sitteplasser utendørs på terrassen også.

Håper så mange som mulig av våre medlemmer stiller opp på årets begivenhet og melder på sine håpefulle på begge utstillinger.

Vel møtt til årsmøte, treff, grillaften og utstillingen på lørdag og søndag.

MVH
Styret i FFN

Posted in Nyheter organisasjon.