Årsmøte 2023

Velkommen på  årsmøte 2023 på Røde Kors Senteret – Merket, lørdag 24. juni kl 13:00.

Våren har nå virkelig tatt tak, og FFN-treffet nærmer seg med stormskritt. Her har vi lagt ut årsmøtedokumenter det er verdt å lese.

Saksliste, årsberetningen for FFN for 2022, revidert regnskap for 2022, aktivitetsplan for 2023, forslag til budsjett for 2023 og valgkomiteens innstilling er behandlet av styret. Disse dokumentene kan leses her.

Vi ser frem til treffet på Røde Kors Senteret – Merket. For de som kommer oppover fredag kveld blir det en uformell sammenkomst. Lørdag har Buskerud harehundklubb sin utstilling.

Gjennomføring av årets årsmøte vil bli på samme sted lørdag den 24. juni kl 13:00.
Etter at årsmøte er ferdig blir det utdeling av Heder og Ære for den jaktsesong som har gått. Etter dette inviterer vi alle til Treff hvor programmet er:

Kl 15:00           Medlemsmøte på Røde Kors Senteret med følgende innhold:

• Foredrag om Finskstøverrasens utvikling ved Siv Bengtson. Hun skal likeledes
    dømme finnene på søndagen
  • Avlsrådet vil være til stede og kan komme med info og svare på spørsmål.
  • Info om igangsatt helseundersøkelse for finskstøverrasen.

Kl 18:00           FFN-treff på Bjørkestølen Camping.
Her vil det bli satt opp grill og vi vil servere burger og pølse med tilbehør.

Håper så mange som mulig av våre medlemmer stiller opp på årets begivenhet og melder på sine håpefulle på Vestoppland harehundklubb sin utstilling med valpeshow 25.6.2023. Her stiller FFN opp med en Tracker Artemis. Det vil bli foretatt en trekning blant alle de hunder som er påmeldt utstillingen på søndag. Den som blir trukket ut får da med seg en helt ny Tracker.

Vel møtt til årsmøte, treff, grillaften og utstillingen på søndag.

MVH
Styre i FFN